Centrum pomocy


FILM SIĘ NIE URUCHAMIA

Pobierz i zainstaluj darmowy program Allplayer lub VLC media player do odtwarzania filmów. Jeśli masz problemy, poproś osobę, która to za Ciebie zrobi.

NIE MOGĘ POBRAĆ MATERIAŁÓW

Co zrobić jeżeli klikam w link i materiał się nie pobiera lub pobrany materiał wideo nie można odtworzyć?
1. Upewnij się, że masz połączenie internetowe z minimum 1 MB/s. Skontaktuj się z operatorem sieci aby dowiedzieć się, czy Twoje łącze posiada wymagane parametry.
2. Jeśli nie masz pewności co do swojego łącza użyj innego urządzenia lub innej sieci internetowej.
3. Upewnij się, że Twoje urządzenie jest sprawne i że posiadasz niezbędne wymagania techniczne wyszczególnione w regulaminie.
4. Jeśli po kliknięciu w link nie następuje automatyczne pobranie, to oznaka, że kotwica linka jest uszkodzona/zmodyfikowana przez Twój serwer lub program pocztowy. Przykład: Wysyłam Ci linka: http://foto-oko.pl/pobierz.zip , który posiada taką samą kotwicę (przekierowanie po kliknięciu) http://foto-oko.pl/pobierz.zip . Na ekranie programu pocztowego widzisz: http://foto-oko.pl/pobierz.zip . Jednak po kliknięciu w przeglądarce widzisz: http://foto-oko.pl/pobierz i plik się nie pobiera. Jest to oznaka nieprawidłowej kotwicy. Rozwiązanie: skopiuj cały tekst: http://foto-oko.pl/pobierz.zip i wklej go do okna przeglądarki. Materiał zacznie się pobierać.
5. Jeśli pobrałeś materiały i nie możesz ich odtworzyć, musisz najpierw je rozpakować. Oznacza to, że musisz użyć programu do rozpakowania. W nowych systemach operacyjnych wbudowane są programy rozpakowujące i nie musisz instalować dodatkowego oprogramowania. Jeśli nie wiesz jak rozpakować plik użyj tego linka lub skontaktuj się z osobą w rodzinie, wśród znajomych, którzy Ci pomogą rozpakować pliki.
6. Jeśli pobrałeś plik i go rozpakowałeś, a filmy nie chcą się w ogóle uruchomić (lub nie chcą się wypakować), to albo pobrany plik jest pobrany nie w całości tylko częściowo, albo nie posiadasz odpowiedniego oprogramowania (kodeka) do odtworzenia pliku wideo. Rozwiązanie: pobierz go ponownie i ewentualnie porównaj jego wielkość z plikiem pierwotnie pobranym. Odmienna wielkość dwóch plików świadczy o niepoprawnym pobraniu pliku w wyniku np. przerwania połączenia internetowego.

CZY MOŻNA PRZEKŁADAĆ SPOTKANIA ONLINE?

Nie.

ZAPŁACIŁEM ZA KOLEJNY MIESIĄC. NIE DOSTAŁEM MATERIAŁÓW EDUKACYJNYCH. OTRZYMAŁEM POWIADOMIENIE O BRAKU ZAPŁATY

Po zakończeniu każdego miesiąca rozliczeniowego (30 dni od zapisu), należy się z niego wypisać klikając na link "Rezygnuję", znajdującego się na dole dowolnej wiadomości z systemu informatycznego. Jeśli się tego nie uczyni, to system nadal będzie wysyłał powiadomienia o konieczności dokonania płatności na kolejny miesiąc w 30, 37, 60 i 90. dniu od zapisu na dany miesiąc.

JAK PODEJŚĆ DO REALIZACJI DYPLOMU

Osoby przygotowujące się do dyplomu w AFO proszę o drobiazgowe zapoznanie się z wytycznymi zawartymi w tym linku: KLIKNIK TUTAJ...

MAM POCZTĘ GMAIL MAILE Z LEKCJAMI NIE DOCHODZĄ


MAM POCZTĘ O2.PL LUB TLEN.PL MAILE Z LEKCJAMI NIE DOCHODZĄ


MAM POCZTĘ WP.PL. MAILE Z LEKCJAMI NIE DOCHODZĄ


Zakończyłem naukę. Czy mogę wrócić na wykonanie dyplomu?

Jeśli już twoja nauka zakończyła się, a ty jeszcze nie wykonałeś pracy dyplomowej, to jest możliwość powrotu i zostanie dyplomowanym absolwentem AFO. Są dwie drogi aby tego dokonać. Pierwsza odpłatna. Wracasz do regularnej nauki na 13, 14 oraz kolejne miesiące i tworzysz dyplom od podstaw ze wsparciem w postaci korekty pracy dyplomowej na cotygodniowych spotkaniach online. Jest to opcja odpłatna w wysokości bieżącego czesnego za pojedynczy miesiąc. Jeśli już masz gotowy zestaw zdjęć lub jesteś na finiszu, to jest możliwy powrót bez dodatkowych opłat. Korekty prac odbywają się drogą mailową. Aby dowiedzieć się, czy możesz skorzystać z tej opcji, wyślij zapytanie mailem i załącz zdjęcia. Promotor oceni stan postępu i zadecyduje o dalszej drodze postępowania.